Zakaj so promocijski izdelki dobra reklama za podjetje?

Podjetja uporabljajo promocijske izdelke, da predstavijo zgodbo svojega podjetja. S poslovnimi darili obdarujejo stranke in poslovne partnerje. S tem na cenovno ugoden in prepričljiv način predstavijo svoje podjetje svetu. S promocijskimi izdelki se neopazno približajo potencialnim strankam in jih stalno opominjajo na svojo prisotnost na tržišču.

Ugodno marketinško promoviranje podjetja 

Fizični promocijski izdelki predstavljajo cenovno ugodno marketinško promoviranje podjetja. S promocijskimi izdelki se gradi zaupanje in vez med podjetjem in strankami.  Reklamni izdelki pokažejo prednosti vaše blagovne znamke in vaših izdelkov ali storitev.

Promocijski izdelki - notesnik
Notesnik je zelo primeren promocijski izdelek

Izdelki stranko nenehno opominjajo, da so že sodelovale z vami in vas poznajo. Takšna vez med podjetjem in stranko je nepozabna ter prinaša samo ugodne rezultate. 

S promocijskimi izdelki targetirate potencialne stranke

S promocijskimi izdelki se enostavno in cenovno ugodno izvede tudi targetiranje strank. Najlažje se jim približate na sejmih ali ob njihovem obisku v vaši poslovalnici. Pomembno je, da stranki ob prvem obisku izročite manjši promocijski izdelek, ki ga bo odnesla s sabo domov.

Video: Personalizirana darila kot promocijski izdelki

Naj bo to promocijski svinčnik, kemično pisalo, blok ali pa kapa. Vsi našteti izdelki so cenovno zelo ugodni, ampak na dolgi rok prinašajo velik dobiček. V kolikor stranko s prvim vtisom prepričate, bo gotovo pri vas opravila nakup ali pa koristila vašo storitev.

Dolgotrajen spomin na vaše podjetje

Stranke si bodo vaše podjetje lažje zapomnile, saj bodo pri sebi vedno imele fizični opomnik na vas. Podarite ji na primer promocijski obesek za ključe, ki ga bo obesila na avtomobilske ključe in se vsakič, ko vstopi v avto spomnila na vas. Poklonite ji plišasto igračko za njene otroke, ki se bodo s pliškotom igrali vsak dan in mamo spomnili na vas.

Marketing na dolgi rok

Fizični promocijski izdelki predstavljajo marketing na dolgi rok. Ker so vsi promocijski izdelki dolgoobstojni, bodo vaše stranke dolgo časa spominjali na vas. Več, kot boste razdelili promocijskih predmetov, več potencialnih strank bo izvedelo za vas. Morda bodo vaš izdelek posodile ali poklonile tudi drugim ljudem ter na ta način razširile informacije o vam. Z enkratnim finančnim vložkom na začetku leta, lahko podjetje promovirate več let.

Večje zadovoljstvo strank

Raziskave so pokazale, da promocijski izdelki povečajo tudi lojalnost in zadovoljstvo strank. Stranka, ki meni, da je cenjena, se bo večkrat vrnila k vam. Razširila bo tudi dobro besedo o vaših storitvah ter tako brezplačno promovirala vaš posel.